En vanlig dag på jobbet?

Känner mig inte alls bitter över att solen tittar fram när jag börjar mitt arbetspass, speciellt inte med tanke på att Älsklingen och grisen är på landet och myser med svärisarna....
Känner mig inte ett dugg bitter över att tågens AC går sönder mer och mer för varje dag så det numer är mindre sjöar ombord på tågen...
Känner mig inte heller bitter över att våra jobbilar är nerklottrade av idioter som inte har ett liv...
Och det finns absolut inget bitterhet i mig efter att ha fått reda på att det inatt ska komma FYRA tåg istället för ett kl00.15....


//ingen bitterfitta här inte!   ;)
Kommentarer
Postat av: svärmor

så bra att du inte kan känna bitterhet <3

2011-06-11 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu