Helgen har bara börjat!

Och jag är ändå helt slut!
Igår var det inte lugnt en endaste stund, så det kändes inte som om dagen var så lång ändå.... För det var en superkul och härlig dag! Kvällen bjöd på så mycket skratt att jag hade lite ont i ansiktet imorse ;)

Idag har jag kämpat hårt med en tårtbeställning och snart ska jag iväg till jobbet. Dubbelpass idag och jag är väl sisådär peppad... MEEEN! Efter denna helg så har jag bara ett kvällspass varannan söndag. Bara till 00.15! Jag är helnöjd med att jobba bara dagtider nu när Jocke ska börja jobba också.


Här kommer några bilder från gårdagen med firande av min lillasyster som tog studenten!

tårtan jag gjorde till lillasyster.


Hon snodde det lakan hon själv gjort till flaket! haha


Aimee fick låna sin morbrors gamla leksaksgitarr.


Och äta russin i mängder!


GRATTIS bästaste syrran!! Jag är så stolt över dig och dina enormt duktiga prestationer på gymnasiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu