Morgonmys

Vi startade morgonen med frukost i köket och nu sitter vi i vardagsrummet o kollar på Barnen i Bullerbyn. Jag dricker kaffe och Aimee säger att hon "myyysa" ♥
Snart hoppar vi ner i badet för att göra oss lite renare inför att få se lillasyster/moster Rebecca springa ut med sin vita mössa!



Kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar efter min semester nu! En riktig semester utan krav och press! Utan tider att passa och måsten på jobbet.

Livet är som en bergochdalbana och det älskar jag, men nu förtjänar jag lite lugn och ro :)

Ska ni ha semester i sommar?
Kommentarer
Postat av: anette

Semester ska jag ha, hela 2 veckor (v.29 och 30). Men under midsommar åker jag och sambo och ett annat par till London, shopping shopping.....

En weekend är aldrig fel.



Så lär det bli en utlandsresa senare i höst. Lite beroende på ekonomi och så...



kram!

2011-06-10 @ 21:39:13
Postat av: Frida M

Nope, jobbar alla sex sommarlovsveckor på förlossningen. Semester får det bli sen när jag är färdigutbildad och har ett jobb!

2011-06-10 @ 23:17:15
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu