Morning has broken

Idag var det som om min kära Aimee kände på sig att mamma behövde sova lite längre än till halv sju, med tanke på sin sängtid på ca kvart över tre inatt. TACKAR! Jag fick sova till ca 08.15! :) Gött eftersom att jag ska jobba inatt igen.
Snart kommer en kvinna som ska köpa Aimees gamla skötväska. (Igår blev vi av med kamera och en golvlampa - båda mindre än 24 timmar efter annons lagts ut!) 
Och i eftermiddag blir det playdate med Sara-Louise och Lilly.

I lördags var vi ju på systers bal och jag kände väl av den stressen och pressen som studenterna hade(har ju själv dansat två gånge) Flashback och nervositet för systers skull om vi säger så. Och för att frisyren skulle hålla! haha Lockarna hade väl "dragits" ur lite, men tyckte ändå hon var fin i håret.

 



Och hur stiliga var dom inte tillsammans?! Finaste systeryster Beckiz och hennes bästaste pojkvän Joel.




Och så några halvsuddiga bilder från själva balen ;)

 


Det är ju sjukt många som dansar bal. Tydligen flera hundra stod som reserv detta år då det var platsbrist! Jag hoppas på att dom kan ha fler baler till nästkommande år, så alla som vill dansa också ska få göra det.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster Beckiz

Gud va glad jag blir över det fina inlägget och de otroligt vackra bilderna. Måste erkänna att balen nog var en av de stressigaste, men även en av de bästa dagarna i mitt liv! Så himla underbart det var!

2011-06-07 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu