Summer all night long!

För er stollar som totalt missat det här med värmen som råder i vårt land nu - DET ÄR SOMMAR!!! :D TJOHOOO JAJA som Madicken sjunger när hon gungar bort sina pippor ;)

Idag har jag hunnit med tandläkaren(ett hål i visdomstanden, inte kul. trodde jag skulle kräkas men visade på stort md istället och bokade ny tid för lagning), sen tog jag en lunch på stan med Jessica innan möte på jobbet. Efter ett kaosartat möte cyklade jag hem för att ha glassmysstund med min underbara familj INNAN middagen! haha


Idag är en bra dag och jag känner mig lycklig. Älskade svärmor och svärfar kom förbi på en liten fika och sen kom även svågerRobin! Nu sitter jag med ett litet glas Rosé(tack systeryster) och njuter av en film.
Imorgon är det supermycket att göra med tårtbeställningar till helgen!


PS
På måndag far älskling till Örebro för att starta sitt nya liv som arbetare istället för student och jag är stoltare än stoltast över hans bedrift! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu