Big Brother

Jag är en sucker, I know! Men jag kan bara inte låta bli att kolla. Har sett alla tidigare säsonger av programmet, så varför skulle jag missa denna? ;)
Det har hänt mycket den första månad av socialt spel med övervakningskameror och microfoner. Folk har fått totala psykbryt och plockats ut ut huset, folk har haft sex(why not liksom), det har druckits enorma mängder alkohol och bråken haglar.
Kan det bli mer underhållande att se hur människor i olika färger, storlekar, åldrar och bakgrunder reagerar på olika uppdrag, musik och händelser? Nej jag tror inte det ;)


Mina favoriter är såklart;
MARTIN, komikern från skåne som roar i varje avsnitt.
* PETER, "pappan" i huset som är ärlig, mogen och rolig på samma gång.
* SARA, den lugna tjejen som representerar "the girl next door" lite.
* SIMON, norrlänningen som är mer go än en nallebjörn! Men som dricker sig alldeles för packad på festerna.

Sen har vi folk som är lite skoj, men det händer liksom inte så mycket...
* Patrick... spelar han konstig eller?
* Annie... hon säger eller gör inte mycket
* Christian... dansar konstigt och hänger på i bakgrunden oftast
* Madelene... nyaste deltagaren, vet inte så mycket om vem hon är.

Och självklart de som bara plockats in i huset för att skapa drama och få oss tittare att häpnas över hur folk beter sig egentligen...
* Rodney, en människa med så skrämmande kvinnosyn att han förtjänar ett kokt stryk. Som dessutom ser ut som om han är påtänd och efterbliven mestadels av tiden i huset.
* Sonia, en tjej som bara vill vara med och skapa drama.
* Vanessa, den som har mest emot sig från början iochmed sin bakgrund(transexuell är hon), men även den som är falskast och mest bråkig mot Katerina.
* Roza, bortskämd och skrikande snorunge som borde växa upp.
* Katerina, grekisk kristen kvinna som är högljud, städoman, dansar översexigt på festerna och bråkig mot Vanessa.
* Gurkan, ni vet där där runda, oförskämda snubben från andra tvprogram på tv4 som bara är lat. Har dessutom sagt väldigt diskriminerande saker om Vanessa.


Ser ni på Big Brother? Och vad tycker ni? :)
Kommentarer
Postat av: anette

haha...jag har faktiskt inte kollat denna säsong, har dock kollat alla de andra.

Jag såg lite av 4 deltagare (gurkan +3 andra) när dom bodde i ett annat hus, det var nämligen på mitt jobb så jag hade inget val än att de dom.

Det var hur mycket folk som helst utanför hela tiden.

Hoppas den rätta vinner...

2011-03-26 @ 19:45:49
Postat av: Madde

Jag håller med om det mesta.Dock tycker ju jag att Rodny är humor, han driver ju bara med alla och sig själv.

2011-03-26 @ 23:52:48
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu