Fart och fläng

♥ Idag var det bara frukost och dusch som hanns med innan bilfärd mot Norpan där kalas för Aimees sysslingar hölls :) Haft en underbar dag med med massor av fika, skratt, bus, skattjakt, dans och underbara människor.
Det som slår mig ännu en gång, när jag träffar denna släkt är att de är så varma och härliga människor! Massor av kärlek, barnasinne och öppnaarmar är känslan man får. Man känner sig så välkommen och "en i gänget" :)

Ett av födelsedagsbarnen fick utklädningskläder till sin förtjustning. Och till min glädje, som genusmedveten morsa, så fick han bland annat en prinsessutstyrsel! Lovely! Och han var så lycklig med sina blinkande klackskor och krona. DET är att låta barn vara barn OAVSETT kön.


Bilder får komma under morgondagen då jag inte hinner lägga in dom i datorn nu. Ska hojja ner till jobbet om en stund! Skapligt seg, men klart värt det efter denna härliga helg med fina människor. ♥
Hur har er helg varit?
Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej =)

Färgen är brun, med inslag av rött..

Inte den där svart bruna.

Jag kan skicka en bild till dig om du är intresserad?

Kram kram

2011-03-21 @ 12:13:18
URL: http://czachrisson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu