Gå in i väggen....

Ja, jag vet! Jag måste ta hand om mig bättre! Men ibland är det svårt när man är som jag. Ett kontrollfreak med högsta ambitionerna om att göra mest ifrån mig för en klapp på axeln av mig själv. Sen så är kraven på mina prestationer så skyhöga att jag svimmar bara jag tänker på det.... Av mig själv såklart! Dumma Dumma mig.

Men jag vill bara säga det att jag mår bra. Jag är bara sliten pga två jobb, barn, hushållsarbete och pressen på att bolla alla känslor man har som vuxen människa med allt som livet innebär :) Kanske känner ni igen er? 


Idag har jag och Aimee tagit det så lugnt vi bara kunnat. Mest kollat på film, pluppat och läst böcker. Sen hade jag som jävla tur att även hon var trött idag, så fick inte mindre än TRE timmar sömn mitt på dagen efter lunchen! Hallelulja!
Men det var jag klart värd efter 4-5timmar sömn inatt efter jobbet.



Nu ska jag fortsätta bara göra ingenting, kolla på tv och njuta av lugnet. Veckan är spikad och kommer inte ha tid för att göra annat än det som redan är inbokat. :)
Jag hoppas er vecka ser bra ut än sålänge!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu