Hittelön

I måndagsnatt kom det en stackars kvinna och bankade på vår dörr till kontoret. Hon hade glömt kvar en väska på sitt tåg! Jag är ju självklart serviceminded och gick genst upp till Bangårn och återfann hennes tillhörigheter. Lyckligare och mer lättad människa får man nog leta efter sen ;)

Hon blev så glad över min hjälpsamhet att hon ville ge mig något som tack, det enda hon hade var en liten burk med mousserat vin. Tackar sa jag och avnjöt denna goda dryck till tisdagsmyset. (Jo, det fick bli så för jag jobbar natt alla andra dagar denna vecka)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu