Idag

Dagens bästa:
* Fotbollsspelaren Anton Hysén kommer ut som homosexuell! Och det är inte bara stort och bra av honom att komma ut, utan det är så jävla fantastiskt och underbart att han vågar göra det iochmed att han är fotbollsspelare. Numer den "första och enda" öppet homosexuella fotbollsspelaren i världen typ. Jag röstar för att han blir årets homo 2011!

* Miljöutbildning på jobbet. Mer tankar på miljön och vad jag kan göra för att påverka miljön hemma och på jobbet. Bra av Sodexo!

* Älsklingen är friskare ♥




Dagens sämsta:
* Jag är inte den piggaste stjärnan idag efter att ha jobbat natt igår till idag, och idag jobbat dag... hängde ni med? ;)

* Att bara få en halvtimma med min lilla grisgno innan hon skulle sova!! Hemma strax efter 18 och då satt hon i badet.... blir så ledsen när jag inte får träffa henne! Två dagar till på det viset också! Jobb 8.15-17.30.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jag vet finns det fler homo fotbollsspelare. men man räknas kanske inte som fotbollsspelare om man inte är kille;p

2011-03-10 @ 19:09:54
Postat av: Angelica

Anonym Alla som spelar fotboll är självfallet fotbollsspelare! För mig finns det fotboll :) Men menade just de manliga fotbollsspelarna. Tänkte mig inte för ... sorry! :)

2011-03-10 @ 19:48:48
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu