Jo... en sak bara...

Ville bara skriva det att jag är ingen författare/skribent. Jag är inte den bästa med att uttrycka mig i ord. Speciellt inte så att andra förstår vad jag menar... talar ju med mina känslor och de är inte alltid lätta att förstå. 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Nu ska jag in och pussa på min dotter innan jag själv kryper ner i sängen. Finns ingenting viktigare än henne! Och jag är så glad över att jag bestämde mig för att bli mamma, det hjälpte mig i vägen om att hitta rätt i liv och omkrets.
Så nu tänker jag inte tänka mer, bara vara den jag är. Förvänta er ingen ursäkt från mig, om jag talar om mina känslor eller tankar. Detta är min blogg, mitt liv och mina åsikter. Och jag har all rätt i världen att uttrycka dom.

Och det har du med :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Självklart ska inte du be om ursäkt för något om du inte vill. Att gör något annat vore falskt. Du är en egen person med all rätt till dina känslor, åsikter och tankar. Ingen kan ta dem ifrån dig, men världen är full av andra människor med all rätt över sina känslor, åsikter och tankar. Det är när vi inte är intresserade av att lyssna på varandra som vi missar något.



Livet bistår av känlsor, åsikter och tankar vi har ägande rätt för våra egna men vi måste också vara beredd att stå för konsekvenserna som uppstår till följd av dem. Men som sagt det är ju våra val.

2011-03-10 @ 10:43:51
Postat av: Angelica

Jessica Tror jag förstår din kommentar, men är inte säker. Hur som helst så var mitt inlägg var menat på mina tidigare diskussionsinlägg och de som komma skall.



Jag älskar ju att debattera och diskutera - det har hjälpt mig och fortsätter hjälpa mig i utveckling och utbildning av livet. Därför tänker jag inte ursäkta div provocerande inlägg om genus, jämnställdhet och liknande ;)



Och självklart är andras åsikter lika mycket värda, och det skriver jag ju också - för jag vill ju ha kommentarer från mina läsare, även om de inte håller med om vad jag tycker :)

2011-03-10 @ 19:58:05
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu