Kräksjuka för första gången sen gymnasiet

Igårkväll skulle jag på jobbfest och Älsklingen skulle dricka öl med polare. Inget av det blev av om man säger så. Jag ringde hem honom eftersom att jag B O K S T A V L I G T trodde jag skulle dö.
Har inte mått så här dåligt sen jag hade vinterkräksjukan i gymnasiet och var hemma typ två veckor.... Kommer inte ens ihåg när jag spydde senast(antagligen på fyllan för 3-5år sen)


Idag är jag tom. Helt slut i kropp och själ. Det tar på krafterna att bli magsjuk.
Annars känner jag mig helt okej idag. Har vågat få i mig lite nyponsoppa och macka. Får se om jag får i mig mer senare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu