Ledsen i ögat

Igårkväll blev jag ledsen i ögat, läste om en sak och blev besviken. Fast jag kan tycka att det är okej blir jag ju ändå ledsen. ... Men idag är det bra! Kan ju vara pga PMSvecka som saker blir lite mer känslosamma ;)
Solen skiner och jag har blivit klar med tårtan. Väntar på att den ska hämtas så jag kan fara ner på stan och joina min lilla familj för en lunch ute idag!
Sen ska vi fika med min syster och hennes pojkvän.
Ikväll blir det middag hos svägerska med familj så kusinerna får busa av sig.

Tror denna dag bara kommer bli bättre och bättre. Jag är lyckligt lottad att ha fina människor i mitt liv!
Massor av kärlek till er ♥


The Man.
My Man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu