Lovely Friday

Det var en relativt lugn morgon/förmiddag här hos oss, med lite tvättvikning och bus. Tiden gick dock fort så hann nästan inte med min buss in till stan! Sprang som ett tok med guppandes jättepattar och trasiga klackskor ;)


Tack för en härlig och lugn lunch fina Jessica ♥
Tack Pille för en snabbpratstund! Se nu till att säga åt FruLisa att vi måste boka in en liten familjefika ♥ 
Tack för att du körde på mig med barnvagnen så vi fick snacka lite skit Maria ♥


Med mig hem hade jag två påsar..... ojojoj TRE par skor till mellangrisen :) Ett par till vardags, ett till fest och ett par vår/sommarskor. Me likie.
Och så ett par gardiner och lite blockljus till vardagsrummet. Väl hemma i J-lund mötte vi upp Pappajocke och handlade innan eftermiddagsfika hemma i köket.
Nu sitter(läs hoppar, busar och skvätter ner badrummet) lillgrisen och storgrisen i badet! Sen blir det lyxig fredagsmiddag i form av Hotdogs och Makaroner!! Jodå, här brukar det lätt bli enklare husman vid helger, vardagsmaten är lite mer fläskfilé, stek och liknande :)


Jag önskar er en riktigt härlig Fredag med massor av Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu