Many Topics!

Jag har så många ämnen jag vill ta upp, skriva om och tycka om just nu... Mycket är som vanligt gällandes barn och allt som kommer med dom :)


Min lilla gris ska om tre månader fylla två år och jag har lite svårt att förstå det. Tiden har bara flugit iväg och numer är det som om det är måndag varje dag, inte längre att man räknar dagar utan veckor! ;) Men hur som helst, när ungen fyller år och vi ska ha kalas kommer naturligtvis den där frågan upp om presenter... Jag och sambon är kanske inte helt ense om vad som ska önskas och vad som ska undanbedes. Men det gör inget. Vi kompletterar varandra då tror jag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

En liten fråga... Som inte har med det här inlägget att göra men jag hoppas det är okej ändå. =) Var har ni "plupparna" med tillhörande tavla?

2011-03-15 @ 22:05:27
Postat av: Angelica

Emelie Dom ligger i tryggt förvar uppepå Aimees garderob och tas bara ner när vi pluppar tillsammans :) Eftersom att de kan utgöra en allvarlig kvävningsrisk är det självklart för oss att de inte finns framme för henne att leka med själv.

2011-03-15 @ 23:09:37
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Angelica... Gud, det var inte meningen att låta så bitsk!! Förlåt! Jag missade helt enkelt att skriva ett ord i meningen. Jag undrade var ni hade köpt plupparna! =)

2011-03-16 @ 13:55:31
Postat av: Emelie

Angelica... Gud, det var inte meningen att låta så bitsk!! Förlåt! Jag missade helt enkelt att skriva ett ord i meningen. Jag undrade var ni hade köpt plupparna! =)

2011-03-16 @ 13:55:55
Postat av: Emelie

Angelica... Förlåt, det var inte meningen att lägga mig i på något sätt... Jag glömde helt enkelt ett ord i mitt förr inlägg. Jag undrade var ni hade KÖPT plupparna. Sorry! =)

2011-03-16 @ 13:57:15
Postat av: Emelie

Angelica... Förlåt, om det kändes som om jag la mig i alldeles för mycket i min förra kommentar. Jag missade att skriva ett ord. Därför blev det lite konstigt. Min egentliga fråga var: Var har ni KÖPT plupparna med tavla? =)

2011-03-16 @ 17:09:40
Postat av: Angelica

Emelie hahahhaa Spammar du mig nu? ;)

Det är ingen fara!! haha Det var min svärmor som köpte det på Medmera-butiken i Tannefors, bredvid Drottningrondellen i Linköping. :)

2011-03-16 @ 17:27:53
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, du måste ju tro att jag är galen eller något. Nej, jag fick upp ett felmeddelande varje gång jag försökte lämna en kommentar så jag skrev nya hela tiden! Sorry! =)

Tack för svaret!

2011-03-16 @ 21:20:13
Postat av: Angelica

Nej då! hahaha Du är så välkommen så med kommentarer och frågor! :)

2011-03-17 @ 02:21:50
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu