My own

Idag har jag varit hemma, fortfarande inte helt återställd efter lördagkvällens totala urrensning av innehåll i kroppen om man säger så....
Aimee har varit hemma med mig, jag anser inte att hon ska till förskolan och riskera att smitta ner någon där med vad jag än haft i helgen. Speciellt inte med tanke på de stora varningskyltar de satte upp för ett par veckor sen och de mail som förskolechefen skickade. De har den senaste månaden haft mycket problem med magsjuka nämligen.

Jag mår ju hyftat bra, har illamående och känner mig hungrig men mätt samtidigt. Bubblig i magen och allmänt seg. Och Aimee har ju varit som en liten ängel under dagen att det inte varit några problem att bara slappa genom hela dagen! :)


Sen har jag fått ett glädjebesked utan dess like idag! Så det gör ju allt med sjukdom liiiite lättare :)

KOLLA IN HÄR!
Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till thea

Det är bra att hon är hemma för hon får inte vara på dagis om någon har magsjuka vare sig man mår bättre eller inte av smittorisk.

2011-03-14 @ 20:34:55
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Postat av: svärmor

GRATTIS!

2011-03-14 @ 21:33:28
Postat av: anette

åhh, vad roligt, grattis.....

2011-03-15 @ 09:27:40
Postat av: Angelica

Sandra Är man inte av smittorisk = frisk så får hon ju vara på förskolan. Men som jag skrev. Håller henne hemma tills jag känner mig bra :)

Svärmor TACK!!!!

Anette TACK!!!!

2011-03-15 @ 11:59:42
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Sandra, mamma till thea

Hon är en smittorisk så länge någon av familjen är sjuk. hon kan bära virus utan att vara sjuk själv.

2011-03-15 @ 19:43:45
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Postat av: Angelica

Sandra Jo, jag vet att hon kan bära mitt virus och smitta det vidare. Just därför håller jag henne hemma tillsammans med mig tills jag är frisk. Vilket jag också skrivit. Och nu är jag inte sjuk längre = hon kommer få gå tillbaka till förskolan imorgon.

2011-03-15 @ 19:56:42
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu