Tröttheten är sjuuuuuuuuuuuk

Kan inte fatta hur trött jag är... Inte van med nattjobb längre, senast var ju i mitten av december då jag bara jobbade natt. Och sen dess har det ju bara varit dagpass. Så jag är trött nu. Men det är bara att kämpa på och dricka lite kaffe på det ;)


Dagen har varit helt okej. Var ju i Cupolen och kollade på Zillah & Totte. Det precis lagom mycket folk och ungar, och Aimee var faktiskt lite intresserad till&från. haha Annars var det bus med kusinK, mycket dansande och springandes runt i lokalen.
Sen åkte vi och käkade lite mat med min mormor&morfar innan hemfärd och sängen för grisen! Hon var helt slut kan jag lova :)

Nu dricker jag lite kaffe med mitt ♥ innan det är dags för mig att byta om och fara till jobbet! Hoppas ni får en riktigt härlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu