Villervallajackan

Förra året slog jag till och köpte en av de finaste jackor jag vet till min lilla fis. Är det 50% så slår jag till för Villervallas kläder är inte bara fina och härligt färgglada, dom är av bra kvalitet också!

Snart är det tillräckligt varmt ute. Och då är det denna sköning som ska vistas utomhus. Känns bra att den passar henne, tänk om hon hade vuxit ur den under vintern liksom?!? haha Den ser säkert lite stor ut, men hon är ju naken under. Bra om den är lite större nu så en tröja eller två kan få plats under.


Sen är det ju en viss liten Aimee som odlar hår på skallen nu för tiden! Jominsann.... det är ganska mycket baktill i nacken må jag säga. Alldeles underbart att få snusa in sig i om kvällarna när hon ligger i min famn innan läggdags. ♥

Kommentarer
Postat av: Anna R

Vad fin jacka!! En riktig Aimee-jacka:-) Kram på dig

2011-03-20 @ 22:33:43
Postat av: Anna R

Vad fin jacka!! En riktig Aimee-jacka:-) Kram på dig

2011-03-20 @ 22:34:15
Postat av: Angelica

Tack Anna!! Hon är ett färgglatt barn hon :)

2011-03-21 @ 22:22:08
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu