åååå du härliga lediga helg!!

Har nästan glömt hur det är att vara helledig För nu när man har två jobb, barn, vänner, hushåll, sambo och familj att "ta hand om" så blir det inte mycket tid över till annat. Så när denna helg var på väg och vi insåg att jag är ledig från städjobb OCH helt utan beställningar så bestämde vi oss för att bara vara.

Igår var det en heldag på landet med fika, bus, trädgårdsjobb och mys. På kvällen när vi kom hem slocknade fisan på stört och vi vuxna slog på stort med lösgodis, vin och film! Vi har inte suttit ner bara jag och älskade Joakim på det viset på såååå länge att vi bara njöööt ♥


IDAG har vi också haft en hräligt mysig familjedag med inslag av modiga äventyr! Lillgrisen har RIDIT för första gången! Fan vad stor hon blivit idag, visat på stor modighet och förstålse. Jag har liksom fått se hur mycket hon förstår och hur duktig hon kan vara på att lyssna.



Vi klappade hästarna.
 

Aimee sprang så fort hon kunde på de öppna gräsmattorna och myste inne hos kaninerna.
 

Och höjdpunkten var nog när hon fick rida.
"Aimee osså hoppla.", sa hon glatt!




De finaste i mitt liv. Älskar er mina ♥an


 

Kommentarer
Postat av: Elin & Koira

Jag såg er allt i Valla! Dock genom fönstret, vi satt och åt en supergod brunch på Mjellerumsgården! Rekommenderas varmt nästa gång ni är där! Kul att ni hade en härlig dag!

2011-05-09 @ 11:14:54
URL: http://koiruliini.se
Postat av: Anna

Vilken fin familj!

2011-05-09 @ 11:26:17
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Angelica

Elin Jag såg ju en hund som såg ut som Koira! Och då sa jag till Jocke att du hade en sån! :)



Anna Tack! :)

2011-05-09 @ 11:57:48
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: svärmor

ja det är ju dessa helger som får oss att orka alla de andra <3

2011-05-09 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu