Bärfis

Min busunge blir ju som tidigare berättat hela TVÅ ÅR om ca 1,5månad och jag ser henne mer och mer som ett barn. Ja, jag erkänner! Ungen är inte längre bebis, hon är ett barn som växer upp och blir stor!
Att ha den här lilla grisen hemma, få vara med om hennes utveckling och att vara en del av hennes liv är det bästa som hänt mig. Detta TROTS att det ofta är jobbigt och kämpigt. Men vad är itne det i livet liksom ;)


Igår var det bara bra. Humöret var på topp, hennes hörsel fungerade bra och hennes tålamod sträckte sig långt. Hon plockade kottar och blommor till mig när vi gick i vallaskogen också! Och det är ju alltid ett plus :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu