Frappucino

Igår hejjade jag ner på stan efter jobbet. Riktigt najs att vanda utan vagn eller ha med sig en tjatig unge ;) MOHAHAA Egentid alá småbarnsmorsa på ett innefik med en vännina är GULDVÄRT! Vi satt och tjötate på i vad som kändes en mycket kort stund, men ack så härligt.
Ibland känner jag mig som uslaste vännen någonsin, som aldrig ringer(ta inte illa upp - jag ringer aldrig någon om nåt!!) eller hör av sig om saker... det blir liksom inte av. Tydligen har man gått och blivit vuxen med andra ansvarsområden hemma än vad man hade när man gick på Ljunkan och träffade polarna varje dag ;) haha Dock så tror jag att jag uppskattar mina vänner på helt nytt sätt och värderar vår tid tillsammans väldigt högt!


Hur som haver, jag testade på något nytt och är nu helsåld på FRAPPUCINO(stavning?) - glass, mjölk, esspresso, caramelsyrup och chokladsås. OMG! Vilken tur att svärfar var snällast och gav oss lite rikskuponger, då kanske staden får äran av ett besök av trött småbarnsmorsa lite fler gånger denna sommar.
Nu är jag dock hemma och chillar i lugnet. Grisen har somnat efter skönsång och lite lek i sin säng och min älskling är på match(dom leder ligan! SWEET!).


Tack för idag. Adjö för idag.




För er som inte är uppdaterade på min bakblogg ANGELICASCUPCAKES så kan jag även här visa en bild på tårtan jag gjorde till Sofia och Morgans bröllop i lördags :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vilken vacker tårta!!!!

2011-06-01 @ 11:17:52
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu