Pottan

Igår hämtade Älsklingen hem en potta till Aimee som hon fått från sina kusiner. Vi får se hur hon ställer sig till att ha en potta hemma nu. Vi kommer inte aktivt sätta henne där eller potträna ännu. Det anser jag vara lite för tidigt, MEN vi bestämde oss för att ta hem den redan nu då förskolan berättat om hennes nyfunna intresse av pottan.

Hon har kompisar som pottränas just på förskolan och då har hon sagt "osså pottan" och börjat dra ner byxorna. Hon har ännu inte kissat i pottan eller så, men eftersom att hon själv visar intresse och glädje över den så ska vi uppmuntra utvecklingen! :) På förskolan såväl som hemma.


Men det känns ju helt bananas att ha en potta i badrummet! Har ju precis vant mig vid skötbädd liksom ;) Tiden går så fort ibland att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Idag är det EXAKT EN MÅNAD KVAR TILL TVÅÅRSDAGEN! GAah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu