Sliten småbarnsmorsa.

Då jag numer är egenföretagare blir det inte många lediga timmar. Jobbar jag natt på vanliga jobbet - ja då blir det att jobba med mina cupcakes, tårtor och allt det där dagtid. Aimee får tillochfrån gå extra timmar på förskolan så jag ska hinna med allt.
Men vet ni vad? Fan vad jag känner mig lyckligt lottad att kunna göra allt! (Även om det får mig att känna mig och se ut som, världens tröttaste småbarnsmorsa)

Idag var vi iaf ute på Riddarspelen och firade lillasysters 19:de födelsedag. Vilken härlig dag med massor av bus och skratt.
Åt picknick i solen, drack skumpa för att fira och åt tårta såklart.


Efter uppvisandet och tornespelen gick vi ett varv bland alla stånd och jag blir lika imponerad varje gång. Fan vilka hantverk och vilka skickliga människor som idag gör saker man gjorde förr. Men där stannar det liksom för mig. Inte ens de finaste smyckena eller skålarna skulle jag vilja ha. Det är liksom inte min grej. Så vi kom hem tomhänta. Inte ens karameller köpte vi ;)

Vad vi kom hem med var en superdupertröttfis som visat på stort mod även denna helg när det kommer till hästar och ridning!

Klappar händerna tillsammans med resten av publiken.


Rida är kul.


Klappa större hästar vågar hon också! :)



Finns lagom fler bilder, men orkar inte nu ikväll. Hoppas er lördag varit minst lika härlig som våran!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu