Stolt!

Fan vad stolt jag är över dig älskade joakim! Du är grym och jag tror på dig.
Idag har varit så nervös att jag fått ont i magen. Karln skulle på arbetsintervju och jag vill ju inget hellre än att han ska få arbeta med det han är utbildad till. Och med ett arbete han kan utvecklas på och trivas med. Detta är ett sådant jobb och nu ska vi bara hålla tummarna för att jobbet blir hans!

Ett plus i kanten är ju att jobbet inte blivit utannonserat ännu, utan Jocke mailade sitt intresse och CV då han är intresserad av att arbeta hos dom! Och dom verkar ju vara intresserade av att ha han där :)
Vågar man hoppas?? Ja, jag gör det.
Vågar man tro att det blir hans?? Ja, jag gör nog det lite också.


Älskar dig min fantastiska man!!
Kommentarer
Postat av: svärmor

jag tror också på honom och vi håller tummarna <3

2011-05-10 @ 16:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu