Tänk om...

... man kunde få säga exakt vad man tyckte(utan att folk gick i taket, och istället växte upp) ...
gör det ju iofs lite då och då ;)


Men inte nu. Biter mig i tungan och tjötar halft ihjäl min sambo istället. Fast nu ska jag inte göra det. Nu ska jag krypa ner i sängen hos honom efter en lugn arbetsnatt. Längtar redan till imorgon då vi far ut till landet och myser med finaste svärmor! ♥


Aimee hade lite problem med att testa nya shortsen... trots att vi köpte två storlekar större!(ja, för det måste man göra när man köper kläder på tjejavdelningen då tydligen så är ett klädesplagg mätt i centilång alltså 86, 92, 98 etc liiite mindre för tjejer....) Kan det ha något med att hon lyckades få i två ben i ett byxben? ;)
Annars är fiskarhatten det bästa köpet hittills! Den ska vara på hela tiden. Skönt, då kanske hon skyddas lite i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu