Vad har du får hår?

Idag när jag kom till förskolan för att hämta hem grisen var det inte bara några som upptäckte min nya hårfärg. BARA finfina komplimanger, tackar tackar :) Är själv väldigt nöjd och känner att det var på tiden! Förr kunde jag byta hårfärg tre-fyra gånger om året, men som trött småbarnsmorsa med inte allt för många slantar i plånboken så har håret(och inte att förglömma garderoben) fått bli utan förändring. Så som sagt, Det var på tiden!




Hur som helst, dagens härligaste kommentar kom från Alfred som frågade mig lite försynt "Vad har du för hår?" samtidigt som han drog lite i sitt. Jag svarade som det var, "ja det är rött mitt hår" :) Som tur var så nöjde han sig med det svaret.
Aimee tog det hela med ro kvällen som jag färgade det, pekade glatt och sa "fin håjet". Sen sa hon "gul. Aimees håj". Ja, gul är ju den enda färgen hon kan(säger det till allt), men det spelar inte så stor roll. Här blir det inget färgande än på många år för lillfröken Blohm. haha



Aimee den lille posören har förövrigt kommit in i en överjävlig period med så mycket trots att jag tror jag blir galen.... fan också! Jodå, det kan vara min unge ni hör och ser nere på ica i J-lund... Oftast gör hon allt med glimten i ögat eller i tystnad.
Men jag älskar henne ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Catarina Sjöqvist

Skit läckert!!



Kan du inte köpa sån där spray färg och dra en slinga i aimees hår. Musse älskar det. Han tycker han blir så fin. Ibland när jag gör mig i ordning i håret vill han ha likadant och vi har ett par färger hemma som han får välja mellan.

Nu senast hade han knall rosa i tuppkammen och guld på sidorna. Så fort han fann något och spegla sig i sprang han dit och beundrade sitt verk.

2011-05-05 @ 11:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu