Förskolefoton

Det är ett år sen hon fotades på förskolan för första gången. Och det är ännu längre tillbaka sen vi själva skickade efter framkallning av våra foton på Aimee, så ni kan ju tänka er hur kul det var att få hem de nya fotona från förskolan!

Hon är så härlig och vi är så nöjda med hur fotografen fångat Aimee och hennes personlighet i alla olika foton. Men i år tog vi inga stora foton. Istället ska vi lägga ner lite tid och energi på att ta hem foton på henne från 1år och fram till nu. Det är ju några kort att gå igenom ;)


Jag är hemma idag med, Aimee likaså. Jag har inte energi att klä på oss och ta oss till förskolan. M på förskolan undrade om jag verkligen kunde vila med henne hemma hos mig. Men jodå. Hon är så snäll ;) hahaha Hellre ha henne hemma och mysa, än att stressa och kolla på klockan hela tiden för att passa tid för lämna och hämta när jag inte mår bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu