Good weekend

Nu är helgen över och sängen ska intas. Jag avslutade denna advent med att shoppa lite barnkläder på min vän jessicas Me & I party:)

Veckan som kommer är bra men även vemodig. Jocke ska på konferansresa till Prag på torsdag till söndag så vi blir ensamma i flera dagar, jag och Aimee. Kommer ju galant men det blir ju tomt i min stora säng om nätterna.
Däremot så är jag så galet stolt över mannen min att jag spricker! Tänk att han jobbar så bra, att han fick jobb så fort och tog ett jobb på ett kanonföretag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu