Hemma

Idag är jag hemma med barnet som inatt haft hög feber, yrat, gråtit och hostat. Sen ca halv två har hon sovit bredvid mig istället för i sitt rum.
Idag är det jag och inte hon som verkar sjukast....

Nu tittar vi på "I drömmarnas trädgård". Aimee har blivit tokig i makka pakka, iggle piggle och upsy daisy :)
Vi får se vad vi hittar på sen, men jag åker förmodligen till jobbet så fort älsklingen kommer hem i em för att förbereda inför mötet och hinna träffa chefen.


Mysigt imorse var det iaf när vi åt frukost i vardagsrummet och kollade på Landet för längesen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu