I'm dreaming of a white christmas

Än ska vi väl inte gråta floder över utebliven snö. Speciellt inte en snömotståndare som mig själv ;) Meeeen jag erkänner utan problem att det vore mycket mysigare med snö ute nu när julen sakta kryper in i husens vrår.
Dock tycker jag allt att det var mycket mysigt på adventsfikan igår, trots ett regnigt väder utanför.


♦♦♦♦
Pepparkakscheesecake
Mjuk kanelkaka
Pepparkakor
Glögg & russin
Julmust
Kaffe
Wienernougat
Saffransbullar
♦♦♦♦


Fikan avslutades med stortslaget pyssel med kusinerna och lottdragning. Nu vet vi alla vem vi är secret santa till. Och nej, jag är inte det minsta nyfiken.... not a bit! ;) hahahaa
Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh vilket fint våningsfat med skål högst upp!! Du vet månne inte var man får tag i ett sådant?

2011-11-29 @ 20:56:38
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Angelica

Anna ååå Det är en OneOfAKind :)

Meeen eftersom att det är Jockes kusins fru Elin som gjort det så kan hon kanske göra ett till dig till en överkomlig liten summa SEK :)

På fb har hon en sida med ett öppet fotoalbum; Elin Isfors. där kan du kolla på fler fat.

2011-11-29 @ 22:13:47
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu