Julen närmar sig

Imorgon är det bara en månad kvar tills julafton är här. Nyss var det ju vår och jag såg fram emot min första semester ever.... What The Fuck Happend?!?



Julkort är iaf beställda, en julklapp är köpt och en är bestämd.
Sen då?
Julgran eller inte? Tre kommentatorer säger ja till gran och jodå, jag känner pressen ;)
Vill ha en sån där onödigt stor stjärna i vardagsrumsfönstret.
Adventsljusstaken ska fixas till med lite siffror.
Måste ta upp pyntet från källaren och se vad vi har och vad vi "behöver".
Julgodis ska tillagas/bakas.
Ska vi göra julskinka hemma?
Ska jag ta några extra dagar ledigt? Jocke ska ju vara hemma med barnet ett par veckor...
Vart ska vi vara?



Ja, julen är nära och än så länge känner jag ingen press eller stress. Men fråga gärna igenom sisodär 3-4veckor! hahaha 
Än så länge jag fokuserar jag på adventsfikan hemma hos oss på söndag. Fina svärfamiljen kommer hit för fika och lottdragning. Vem ska få vara vems secret santa this year? :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu