Steken står i ugnen!

Steken står i ugnen redan nu. Två timmar ska den tillagas, så middagen börjar göras redan nu ;)
Idag tar vi det lugnt och bara njuter av livet. Barnet har badat, Jocke har städat badrummet och tagit hand om tvättstugan. Själv har jag roat mig med att renskriva alla mina recept på datorn och ska sammanställa dessa till en liten receptbok.

Ska baka lite snart och så planera veckans aktiviteter och nästa helgs 1:a adventsfika hemma hos oss. Får se om vi tar upp julpynt redan idag för att se om vi ska köra en vända till kära IKEA och handla lite nytt eller inte. Det är ju trots allt urmysigt med julpynt!


Sen är det den dära funderingen.... Julgran eller inte? På Götgatan körde vi med en plastgran och på 5:an hade vi en äkta och förbannade oss dagligen fram till våren om hur det fanns barr i tammefanhelajävlalägenheten... Förra året skippade vi gran eller ens tanken på det.
Men hur ska vi göra detta år?


Kommentarer
Postat av: svärmor

Kungsgranar barrar inte men kostar lite mer.....=D

2011-11-20 @ 16:06:59
Postat av: anette ahl

jag vet, jättejobbigt med barr överallt men man MÅSTE ha en riktig gran, känna lukten och infinna julkänslan.

Så jag röstar på ÄKTA GRAN.



//Kram

2011-11-21 @ 17:47:53
Postat av: Martina

Röstar för en redig julgran av den äkta varan, de skall vi nog allt ha.

Tack för i lördags, jättemysigt!

kram

2011-11-21 @ 20:29:14
URL: http://marland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu