Home again

Efter två dagar i Stockholm är jag helt slut i huvudet.

Jag har lärt mig enormt mycket. Fårr en inblick i hur det fungerar i andra städer. Och fått möjligheten att komma med synpunkter på förbättring. Jag har blivit lyssnad på och fått ge råd till andra.
Vilket jävla bra jobb jag har, som städare som andra kan tycka är ett skitjobb.

I 6,5år har jag slitit, arbetat mig till massor erfarenheter rikare, utbildat mig, blivit förälder och utvecklats till den jag är idag. Jag har arbetat mig uppåt till en punkt där jag får göra skillnad! Och det känns fantastiskt. Det känns underbart att få "knäppa" vissa människor på näsan med ett "haha Jag klarade det"! Det betyder dessutom enormt mycket för mig som fått vara med från början med dessa dubbeldäckartåg, att kunna delge mina erfarenheter i både positiv och negativ bemärkelse. Jag vet defenitivt hur man INTE ska göra, och jag är aldrig rädd för att testa nya rutiner, produkter och arbetsmetoder.


Jag är uppe på moln och redo att starta ett nytt kapitel på denna resa genom ett starkt och bra samarbete med mina kollegor runt om i Sverige. Att kunna föra oss närmre ett uppsatt mål och hjälpa andra att förbättra sig för ett förbättrat resultat.
Stormtrivs är bara förnamnet och att dessutom vid sidan av detta kunna få ha min underbara hobby är ju inte illa det heller! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu