Imorgon bär det av mot Götet!

Idag har jag varit hos tandhygienisten.... det går bättre och bättre för varje gång. Litar till 100% på dom jag går hos för dom känner mig och vet att jag är lite nervös/rädd ;)


Sen har vi myst, busat och packat om vartannat här hemma. Eftermiddagen spenderades på stan för att besöka min frisör Emma och shoppa lite smått inför resan. Nu är det kortkortkort i nacken igen!
Nu är vi redo för en helg av hotellfrukostar, finfina vänner, Universeum, fika på stan och kanske lite shopping. Detta är vi värda och detta kommer bli kanon!


Nu avslutar vi fredagen med Idol, ostbågar och vin. Önskar er alla en härlig helg!!!



Barnets favoritrepliker just nu är;
"Oookej"
"Åh hejjeguuud"
"Nämen"
"må du bja mamma?"
"INTE!"

Kommentarer
Postat av: svärmor

ha det riktigt skönt och njut =D

2011-10-21 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu