På resande fot

Sitter på tåget nu. Har precis lämnat Norrköping. Börjar bli trött men vågar man somna o riskera att vakna upp i Gävle? Haha

Det har ju varit nära förr, när jag pluggade i Nyköping! Pendlade om dagarna och var lyckligt lottad att ha mina resevänner med mig ibland ;)
Vi får se....

Börjar iaf bli riktigt nervös nu. Hur ska det gå? Kommer jag våga säga nåt? Kommer någon lyssna? Åååå det är ju inte så att jag inte tror på mig själv, men tänk om andra inte gör det? Och med andra tänker jag typ SJ...

Kommentarer
Postat av: Linda

Såg din dotter igår, i ekholmen centrum, dom var ute på promenad med barnen :) hon är så söt :)

Hoppas allt gått bra i sthlm.

2011-10-04 @ 09:15:57
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: Linda

Såg din dotter igår, i ekholmen centrum, dom var ute på promenad med barnen :) hon är så söt :)

Hoppas allt gått bra i sthlm.

2011-10-04 @ 09:16:47
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu