Dagens fångst

Idag har vi varit ute i tornby och valt tapeter till omtapetseringen som ska ske i höst. Blev andra än tidigare tänkt eftersom att Stångåstaden väljer att göra reklam/visa inspirationsbilder på sin hemsida med de tapeter som de tar extra betalt för! 100-120:-/rulle extra.... tack för den.
Men vi blev nöjda med andra val och tog en dyrare som fondvägg ändå.

Sen fick vi en cykelsadel till Aimee från Biltema, den gamla känns inte säker och hon sitter inte bra i den. Och efter det for vi ut till stugan. Fika, vattna blommor och mys! Tackar svärmor för härlig sällskap och för att vi fick med oss massor av äpplen och en vacker bukett blommor hem till köket.





Efteråt tog vi en spontantripp till mina föräldrar där vi fick kaffe och massor av barnböcker till Aimee. Och som om de visste om hur dåligt med galgar det är i Aimees garderob - fanns det även med i påsen med böcker! Tackar Tackar :)

Kvällen har spenderats med att få rysningar genom hela kroppen till finalen i SYTYCD. Melanie var en värdig vinnare, även om jag höll lite mer på Sasha(jo, jag vet igår höll jag mest på Melanie... men va fan - dom är lika bra!)
Sen kollade vi på Robin Hood! Nu ska vi sova för imorgon ska jag baka lite och så ska vi på inflyttningsfika hos M&P med barn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu