Fullspäckad vecka

Idag är det tydligen fredag! Herremingud vad dagarna rullar förbi i rasande fart! Nästan så att man inte hänger med.... Men jag vet att jag lever för att hinna med grejer gör jag tillochfrån iaf. Även om det mesta är "måsten" och "behöver göras-grejer".
Har hunnit med att hämta ut paket på posten, avsluta traderaauktioner och posta dessa, tvätta, baka tårtor, diska, cykla till och från jobbet och förskolan, gått hem i regnet, jobbat, busat, skrattat, haft/varit på jobbmöte, städat badrum och kök, haft svärmor på fikabesök, bloggat, duschat, lagat mat, handlat, planerat, kollat på film.

Gårdagens Aimee på väg hem från förskolan igår. Älskar att hon fortfarande kan ha mössan! &? hahaa Klockrent.


Ikväll är det final i SYTYCD och vi är helböjda med alla fyra deltagare som det står emellan. Så jag kommer bli glad oavsett vem som vinner. Även om jag håller liiite mer på Melanie. Imorgon får vi veta who the winner is :)


Jag önskar er alla en riktigt härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu