Gnäll

Fan va najs det är att läsa om flera småbarnsmorsor som har gnälliga ungar just nu ;) Inte för att vara skadeglad(även om det är den sanna glädjen), utan för att kunna känna att JAG ÄR INTE ENSAM!
Jag är inte ensam om att inombords vara nära bristningsgränsen till ett nervsammanbrott och hödljudt "Men va faaaan ska jag göra för att du ska bli nöjd gnäll unge?!?!!"
Okej, jag överdriver lite. Men ibland så... haha


Utanför huset fick vi besök härromdagen... jävligt dålig bild, men det var ju mörkt ute! Ögonen ser ni va?
Tre rådjur! En mamma med årets ungar. Så himlans söööööta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu