Höstkofta

Jag har tidigare tyckt att det här med "pippi-tröjan" har varit alldeles för stor hype och att det går till överdrift med detta mönster på allt. Dessutom så är det ju så jädrans dyrt, speciellt när det blir populärt.
Nu kan jag dock erkänna att jag velat ha en såndära tröja till min Aimee. Och vi fick en helt gratis! Och inte köpt, utan hemstickad så den är ju självklart mycket bättre än en köpt ;) hahaa


TACK finaste svärmor/farmor för att du stickat denna underbara tröja till grisen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är döbesviken på hypen, jag har tyckt att dom var döfina ända sen jag var typ 15 år, och nu har alla en:/ Skorpan och jag har en varsin men jag använder nästan inte min för att alla tror att man hakat på trenden då, jävla Gina Tricot att sabba allt haha!

2011-09-11 @ 20:35:01
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Frk. Eson

Ja visst har de varit en hype,

jag fann dock en pippitröja på secondhand för 25KR så jag såg bara en bra paraktiskt varm hösttröja. Men jag hade aldrig köpt dem från en butik där de kostar 150-200KR för då betalar jag inte för en tröja utan för "hypen"



kram på rej Martina

2011-09-12 @ 10:54:01
URL: http://villaettfemtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu