KKKAAAFFFEEE

Jag skulle dö om jag inte fick kaffe om dagarna, för nu händer det grejer(som ni kanske märker med tanke på typ noll uppdatering).
Har ju för övrigt insett varför jag alltid har motvind när jag cyklar - för jag cyklar så jädrans fort! Har ju alltid bråttom ;) hahahaha




Lite uppdateringar:
* Är veckans blogg på Blogg.se. *klappar på axeln* 




* Tågbiljetterna hämtade jag ut idag och det känns så himla mycket mer verkligt att vi faktiskt ska ha en liten weekend i Götet.


* Aimee pratar så att man ramlar av stolen ibland. Hon är så skoj samtidigt som hon trotsar sönder mig och samman! Det är en fin balansgång mellan lyckliga lilla familjen och totalt nervsammanbrott ;)


* Min nya bäste vän är vår älskade diskmaskin. VARFÖR skaffade vi inte en tidigare liksom.


* Funderar på att blir lite ljusare uppepå skallen, åt det oranga håller med lite guldiga slingor... too much?


* Jag har fått en del tråkiga sjukbesked senaste tiden och det värker genom hela min själv när nära och kära mår dåligt. Jag tänker på er! Jag skickar alla mina styrkekrafter till er och ni ska veta att jag älskar er och finns här i vått och torrt!


* I lördags hade vi överraskningskalas för min kusin Julia som blivit hela 18år! :) 


* I söndags for vi hem till min farmor & farfar för en härlig familjemiddag ute på nya verandan i varm höstsol i ansiktet.


* Igår var fina Anna hemma hos mig för en fika och massor av skratt!


* Jag tycker att tjejerna borde få alla platser i Idol då dom är så sjukt mycket bättre än alla killarna i år.
Kommentarer
Postat av: svärmor

jag var inne på blogg.se...vad stort uppslaget var, klart att du ska klappa dig på axeln =D

2011-09-28 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu