Någonting att se fram emot

Jag minns en höst för väldigt längesen när en vän sa att hon mådde som bäst när hon hade en massa saker att se fram emot. Då tyckte jag tvärtemot - för jag var rädd att om jag bara skulle se fram emot kommande saker så skulle jag missa det som fanns här och nu.

NU däremot så tycker jag att det låter lite som en bra grej ;) För vi är av så spänd förväntan inför vår weekend i Göteborg att ord knappt finns. Vi har nu även bokat och betalt våra tågbiljetter OCH hotellet. Nu ska det ske! :) haha
Jag ser fram emot tågresan med Aimee, att få se hennes reaktion när vi åker fort.
Jag ser fram emot att få strosa på stan i en stad vi inte varit i tidigare.
Jag ser fram emot Universeum :)
Jag ser fram emot att slippa göra frukost, lunch, middag och mellanmål i några dagar!
Jag ser fram emot att få träffa vänner som vi inte ser så ofta.



Nej, nog tjatat om detta. Har ju en månad på mig att tjata mera om det! ;)
Nu ska jag ta tag i mitt arbete och fylla på kaffekoppen. Jag önskar er en riktigt härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu