Nica Design

Ja som ni ser så har ju min perfekta unge fått nytt inför hösten. Hon är glad över detta och kallar den för "blinka lilla kärna" :) Jag tycker om stjärnor, randigt och färg. MYCKET färg! haha Tur för mig så älskar Aimee detsamma.

MÖSSAN.



MULTISCARFEN.


 


Dessa har jag köpt av bästaste Veronica som har NICAS DESIGN. Och som även är mamma åt en kompis till Aimee.
Hon bloggar på nicaspysselbod och har självklart även en facebooksida, det är bara att söka på "Nicas Pysselbod" :)

Hon är snabb och duktig. Och det är lite begränsat med antal för att inte göra massproduktion. Man vill ju vara liiite unik ändå. TACK Veronica för dessa härligheter. Du vet att fler beställningar kommer. Och hur mysigt är det inte när man får en personlig liten hälsningslapp på sin produkt?



Gå in och kolla hemsidan nu!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snyggaste ungen i höst alltså! ^^

2011-09-21 @ 22:28:04
URL: http://achaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu