Ny säng!

I veckan blev det spontant på det viset att vi köpte en ny säng. Av en kollega som behövde få bort den fort! Tänkte inte så långt som att vi kanske skulle fixa bort vår gamla på två dagar.... haha Men det gick! Jockeo ch min pappa hann precis komma hem med sängen så kom köparna och hämtade den gamla :) Fan vilket flyt man har då ;)

Innan....


Efter...


Kommer kännas konstigt att sova i en annan säng än min vanliga ikväll. Men det är tur att jag övar lite inför hotellnatten som väntar i Stockholm på måndag. Jodå serrö! Man har gått och blivit viktig på jobbet så upp till huvudstaden ska man för att vara med på kvalitetsmöte med höjdarna på SJ och Sodexo.

Längtar till, att efter så många års slit äntligen kommit längre upp, att få säga min åsikt och kanske göra en förändring! Och sen ska det bli extra spännande att få träffa på folk som man mer eller mindre är polare med, fast man aldrig träffat. Mina "telebuddies" på PK och "kollegor" i andra städer.

Kommentarer
Postat av: Anette

åhhhhh, kom in på Björn Borg på Sergelgatan och säg hej till din lilla bloggläsare. Jag står ju bara några meter från t-centralen, antar att du kommer att vara där, mitt i smeten.

Kram och välkommen till huvudstaden

2011-10-01 @ 09:13:50
Postat av: Frida M

Åh, så fint! Vi har en sån, fast träfärgad som jag länge velat måla vit - nu när jag ser det här bara måste jag ta mig kragen och göra det!!!

2011-10-01 @ 20:43:50
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu