Update

Det har tyvärr inte funnits någon tid att blogga nåt senaste tiden! Det finns massor av grejer som kommer före. Men en liten update ska ni få nu ikväll!


Vi har fått hem vårt nya kastrullset från Campadre! Underbara kan jag säga och det känns härligt att ha halt nya kastruller för första gången i mitt liv typ! haha




Sen har vi varit på landet från lördag till söndag = slappa! Bus i sandlådan, grillning, vin, öppen brasa stor söndagsfrukost och allmänt trevligt ♥ Kände att det var jag värd efter att ha hållt på med den största beställningen någonsin! Och efter myshelg for vi till Maxi för storhandling. Väl hemma har vi styrt upp med småplock, disk, tvätt och att få ungen ren i säng! Nu ska vi sätta oss framför Idol och fortsätta hänföras över de unga talangerna som finns i vårt avlånga land :)



Jag bakade en mumsig äpplepaj med hemgjord vaniljkräm till oss ute på landet idag. Ett önskemål från svärmor då hon skulle klippa gräset :)
För recept på paj och vaniljkräm kolla HÄR.



Aimee försvann mitt under fikastunden! Vi letade febrilt efter busfröt, men insåg ganska snabbt att det fnittrade bakom gardinen... Och där var hon! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu