Jämnställt

Jocke handlade kinamat och jag njöt av middagen.
Jocke fick byta bajsblöja och jag tog en dusch.
Jocke fick dammsuga och jag badade med fisen.
Jocke fick sätta på kaffe och ta hand om disken och jag kollade Facebook.


Alltså just idag är en såndär dag som det inte är så jämställt här hemma ;) Men det jämnar ut sig. Just nu är den nyblivne 29årigen iväg o spelar fotboll så han är nog nöjd. Själv ska jag sätts igång med bakningen inför lördagens kalas.


God kväll på er!
Njut av solnedgången nu när det äntligen slutat regna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu