JobbaJobbaJobba

Dagarna går ihop med varandra och jag blir alldeles snurrig. Ikväll checkar jag dock ut en stund för Myskväll med min lilla familj. Imorgon är dagen fullspäckad med massor av måsten och skoj.
Jag och Aimee ska göra ärenden på stan medan Jocke kör hårt på fotbollscupen. Sen på kvällen vankas jobbfest:)

Dessutom har jag en miljon andra saker jag ska planera, handla och göra. Lite hemligheter, lite bakning och annat roligt.


Ett vårtecken på jobbet - tussilago!
Snygg jobboutfit - snygga skor och reflexjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu