NEEEJ! Jag vill inte!

Aimee är ju som sagt inne i en så jävla kul period där vi oftast bara skrattar hela familjen. Även när hon högt och tydligt utbrister;
"NEEEEEEEJ!!!!"

Hon säger emot på nästan allt, men hon gör som hon blir tillsagd så jag har inte riktigt förstått grejen med att hon säger nej. Men hon är ju bara för go när hon gång på gång visar hur mycket hon kan och förstår.
Som imorse....
Jag är som vanligt stressad och barnet är som vanligt lite busig och smått ointresserad av ytterkläder. Hon stretar inte emot eller nåt, mer att hon kan börja pilla i mitt hår och sjunga en truddelutt istället för att sätta ner foten i stöveln. Ja ni vet, så där disträ men gullig liksom... Hur som helst. Nr jag dragit upp dragkedjan på hennes tröja och ska sätta på henne jackan tittar hon mig i ögonen och säger;
"Jag vet, vi har bråttom mamma."
Jag tror jag dör så härlig hon är och jag skrattar gott åt att hon är lite förnuftig. Samtidigt får jag dåligt samvete, hur mycket skit fattar hon egentligen? :/

Ibland vill jag bara stoppa tiden. Underbara barn som är så härlig. Och snäll. Och trots att gång på gång talar om för oss att hon inte vill, så gör hon alltid som hon blir tillsagd :)


Bild 1.
Barnet "står på huve"

Bild 2.
Barnet har ätit chokladfrosting från en Cupcake

Bild 3.
Barnet suktar efter gottgott på kalaset i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu