Älskar att jag är med i Tampons for Free!!

Härromdagen fick jag mitt vanliga utsick av gratis tamponger och trodde att det måste va det ända denna månad, jag har ju fått massor av VIP-utskick senaste månaderna. Men ack så fel jag hade! :)


Denna månad har jag förmånen att få testa retarDEX. produkter för din munhygien.
En tandkräm
En munskölj
En munspray
Allt förpackat i en cool plastnessesär. Och tamponger då såklart.

Me like a lot! :)
Och om ni är sugna på att testa den här munsprayen så gå in på retarDEX facebooksida där de första 3000 får en gratis! Och så har dom massor andra roliga tävlingar.

Och inte att förglömma - gå med i Tampons for Free! Det är som sagt gratis och att kunna spara en liten peng på tsmponger varje månad kan ju hjälpa. Och om ni gör som jag, får ni även möjlighet att testa nya produkter eller få förmånliga priser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu