Bakprogram

Jag blir fylld av värme av era sms och kommentarer på bloggen om att ni fina vänner och läsare vill att jag söker till Sjuans bakprogram i höst!!! TACK TILL ER ALLIHOPA!

Tyvärrr...... så har jag registerat företag inom just denna bransch vilket inte är tillåtet i tävlingen. Och jag måste erkänna att det känns som på både gott och ont.
Visst vora det väl kanonkul att söka och kanske få vara med om ett sådant äventyr, men jag tror att pressen och det oglamourösa skulle ta över för min del. ;)


Däremot kan jag lova att jag kommer sitta bänkad framför tv:n i höst när det börjar sändas!



Och som "plåster" på såren för att jag inte ens försöker söka, får ni en titt på några av mina bakverk jag gjort

 

 
 



 
Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kanske finns en mening med att du inte kan söka programmet ;-)

2012-02-29 @ 07:24:27
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh vilka fina tårtor du har gjort :)

2012-02-29 @ 21:15:18
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu