Hektiskt

Veckan har gått så fort att jag knappt hunnit med att andas. Men nu är det äntligen helg och den är uppbokad med massor kul.
Snart ska vi ner på stan för presentshopping och familjemys, sen aka barnet lämnas hos sin farmor för att vi föräldrar ska festa till det ikväll. Imorgon är det kalas för min lillebror så jag ska baka cupcakes :)

Hoppas ni får en finfin lördag!


Bild1: barnet fick en piggelin efter frukost.
Bild2: potträning pågår dagligen hemma hos oss.
Bild3: pärla är kul både barnet och mamman.
Bild4: tårta som jag gjorde förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu